Gastenboek Pagina 12
U kunt op onze website een reactie achterlaten in het gastenboek, wij waarderen uw bericht ten zeerste! In verband met ongewenste berichten controleren wij elk bericht voordat deze geplaatst wordt.
- Bijoke Bloemen uit ExlooGeplaatst: 12-05-2010
Nog even en dan is het zover.
Bij jullie op de fair staan is een waar feestje. De sfeer, de gezelligheid en gemoedelijkheid en natuurlijk niet te vergeten; het enthausiaste publiek maken er altijd weer een hele geslaagde dag van.
We hebben er weer zin in.
Dit jaar hebben we weer heel veel nieuwe landelijke cadeau-artikelen en leuke creaties met bloemen en groen. tot zondag 30 mei allemaal.
groetjes Joke - Esther De Charon uit WestdorpGeplaatst: 26-04-2010
In 2010 staan er 3 coaches op de fair Saskia Hector, Bertus Meijer en Esther de Charon.
Vragen over werk, zorg, opleiding, uw leven. Gaan de zaken niet helemaal zoals u wilt? Stel uw vragen aan ons en u we geven u een mini-coachingsessie.
Wij vragen aan u een vrijwillige bijdrage voor het Hospice in Emmen - Aspergeboerderij Sandur uit Nieuw AmsterdamGeplaatst: 14-03-2010
Wij hebben vorig jaar met veel plezier op de fair gestaan.
Wij komen dit jaar graag weer.
www.aspergeboerderijsandur.nl - Jannes uit BorgerGeplaatst: 04-02-2010Geweldig jongens, hoe jullie het elk jaar weer voor elkaar hebben! Ik ben nu meerdere keren als bezoeker geweest en het is zeer de moeite waard om te gaan! :D
Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14