Gastenboek Pagina 14
U kunt op onze website een reactie achterlaten in het gastenboek, wij waarderen uw bericht ten zeerste! In verband met ongewenste berichten controleren wij elk bericht voordat deze geplaatst wordt.
- Marco Warta uit OdoornGeplaatst: 25-03-2009
Hallo,
Wij zijn in ieder geval van de partij dit jaar. Nogmaals bedankt voor de uitnodiging en we zullen ons best doen.
groeten van
Marco Warta en Thomas Zoetelief
Duo Passepartout.
:noot :noot kijk ook alvast eens op onze site voor een opwarmertje ! - Martin Fuller uit EmmenGeplaatst: 15-03-2009
Ik kijk er nu al naar uit om er naar toe te gaan. Ik wens de organisatie veel succes met de verdere werkzaamheden en voorbereidingen en dat het weer een groot succes mag worden! :D :noot - Ronald Menges uit KlazienaveenGeplaatst: 14-03-2009
Veel plezier met jullie gastenboek en natuurlijk met de Fair van't zomer! :D
Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14