volgende fair 23 mei 2027
In 't Gras ballon

Gastenboek Pagina 14

U kunt op onze website een reactie achterlaten in het gastenboek, wij waarderen uw bericht ten zeerste! In verband met ongewenste berichten controleren wij elk bericht voordat deze geplaatst wordt.

> Plaats een berichtje!

  • Marco Warta uit OdoornGeplaatst: 25-03-2009 mailHallo, Wij zijn in ieder geval van de partij dit jaar. Nogmaals bedankt voor de uitnodiging en we zullen ons best doen. groeten van Marco Warta en Thomas Zoetelief Duo Passepartout. :noot :noot kijk ook alvast eens op onze site voor een opwarmertje !
  • Martin Fuller uit EmmenGeplaatst: 15-03-2009 mail mailIk kijk er nu al naar uit om er naar toe te gaan. Ik wens de organisatie veel succes met de verdere werkzaamheden en voorbereidingen en dat het weer een groot succes mag worden! :D :noot
  • Ronald Menges uit KlazienaveenGeplaatst: 14-03-2009 mail mailVeel plezier met jullie gastenboek en natuurlijk met de Fair van't zomer! :D

Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

Boeren, Burgers, Buitenfair
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • 2
  • 3
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • In`t Gras