volgende fair 31 mei 2026
In 't Gras ballon

Gastenboek Pagina 13

U kunt op onze website een reactie achterlaten in het gastenboek, wij waarderen uw bericht ten zeerste! In verband met ongewenste berichten controleren wij elk bericht voordat deze geplaatst wordt.

> Plaats een berichtje!

  • Gonda uit MusselkanaalGeplaatst: 28-05-2009 mail mailWij staan dit jaar ook op jullie fair met heel veel nieuwe producten zoals kadobonnen tekst slab, omslagdoek Ikke hou van mijn Mama ect. U kunt ook logo`s laten omzeten op bedrijfskleding kom dan naar onze stand en natuurlijk staan wij U ter woord over het borduren en het is ook slijt vast en gaat veel langer mee dan een bedruking. Vraag dan naar de veel mogelijkheden voor het borduren op kleding ect. Tot 7 juni 2009 Groetjes Gonda
  • Debrocantekip - 't Kippenhok uit EmmenGeplaatst: 15-04-2009 mail mailHallo, Ook wij hebben er weer zin in, daar jullie altijd een super leuk en gezellige fair organiseren!! Mvg debrocantekip - www.debrocantekip.nl
  • Jolanda Kuperus uit BorgerGeplaatst: 04-04-2009 mail mailLeuk..........ook dit jaar zijn we weer van de partij! Altijd gezellig bij jullie! We hebben er zin in! www.bieteltje.eu ;)
  • Jan Van Dam uit Vrijstaat DaamGeplaatst: 01-04-2009 mail mailHallo allemaal! Leuk dat ik op jullie fair mag komen optreden! Ik zal met plezier mijn eilandje verlaten, om acte de presence te geven op jullie fair! Veel succes met het organiseren van deze happening! Met vriendelijke groet, Koning Daam Fransoutbiet Jan van Dam www.damdijk.nl

Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

Boeren, Burgers, Buitenfair
  • 3
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • 2
  • In`t Gras
  • In`t Gras