volgende fair 31 mei 2026
In 't Gras ballon

Gastenboek Pagina 4

U kunt op onze website een reactie achterlaten in het gastenboek, wij waarderen uw bericht ten zeerste! In verband met ongewenste berichten controleren wij elk bericht voordat deze geplaatst wordt.

> Plaats een berichtje!

  • Marieke uit GasselternijveenGeplaatst: 14-06-2015 mail mailBeste organisatie Wij van Zoet&Goed hebben een topdag gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld en we komen graag volgend jaar weer Groetjes Marieke en Marian Zoet&Goed
  • Heidi Spakman uit NoordbroekGeplaatst: 09-06-2015 mail mailHet was een geslaagde dag, volgend jaar kom ik zeker weer!
  • Jis_en_Cis uit EmmenGeplaatst: 09-06-2015 mailwat een leuke dag hebben we gehad; relaxede sfeer, fijne organisatie en lekkere koffie en een kop hete soep toe ! Bedankt !
  • Piet, Jolanda en Amy Schuurman uit GasselternijveenGeplaatst: 09-06-2015 mailOp 31 mei jl. hebben we voor de 2e keer gestaan op deze gezellige fair. Onze complimenten voor de organisatie en de vele vrijwilligers. Goed georganiseerd en gemoedelijke mensen. Koffie, soep, snoepje voor de standhouders: leuk dat dit kan. Kortom, wij komen graag terug op 22 mei 2016!

Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

Boeren, Burgers, Buitenfair
  • 3
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • 2
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • In`t Gras
  • In`t Gras